OBJECTIUS
Adquirir les eines necessàries per a la realització de vendes de producte o de projecte amb convicció, entusiasme i ple coneixement d’allò que es ven i de la competència. Identificar quin és l’objectiu en cada cas per poder confeccionar un discurs que s’adapti a l’espai, al motiu i al públic que tenim davant.
Guanyar seguretat per tal que l’orador sigui natural i veraç i transmeti el missatge desitjat fugint de les característiques impostades del típic “comercial” de venda directa.
- Conèixer i seduir l’audiència
- Conèixer a la perfecció el producte o projecte que es ven
- Identificar la competència del nostre producte / negoci.
- Crear i estructurar la presentació
- Gestionar l’espai i la comunicació no verbal
- Dotar d’originalitat i creativitat el contingut de la presentació
- Saber representar el producte i la marca
METODOLOGIA
A través d’exercicis pràctics, la improvització i la representació de venedor-client o venedor-públic per saber reconèixer un bon venedor d’aquell que “ven per vendre”. Pràctica amb objectes i casos reals per tal de desenvolupar bons arguments i una estructura de la presentació tenint en compte el contingut i la forma.
SESSIONS
És recomanable que la durada de cada sessió sigui d’entre una hora i una hora i mitja.